Linedance med Boots in line

Linedance med Boots in line

fredag 3. februar 2017

CBA 2017 er over for denne gang, og som vanlig gikk tiden altfor fort. Vi reiste på onsdag og fikk et par ekstra dager før det hele startet.
Det har blitt en tradisjon å gå på kinarestaurant og deretter på dragshow / funny girl med Hortengjengen. Det ble shopping, god mat og noen turer fram og tilbake med trikken.

Alltid artig å reise sammen med denne blide og sprudlende gjengen, og bytte av rom har nå liksom blitt en tradisjon det også.

Vi lærte mange flotte danser jeg tar med meg videre og som jeg vil lære bort  i løpet av vinteren og våren. Det er bare å glede seg.




Sound of silence var den absolutt beste dansen for meg denne helgen. Det var en elektrisk stemning når vi danset denne.


2 kommentarer:

  1. Tusen takk for turen! Gleder meg allerede til neste år!:-)
    Stor gåsehudfaktor på denne dansen..

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett